Menu
Your Cart
Všetky rastliny z našej ponuky su ihneď k odoslaniu. Dodanie je rýchle a bez poškodenia.

Podmienky doručenia

Informácie o spôsobe odberu a doručenia tovaru

Pri zadávaní objednávky prostredníctvom e-shopu sa môžete rozhodnúť buď pre osobný odber tovaru alebo pre zaslanie kuriérskou službou GLS.

Z dôvodu dlhej transportnej doby (5 dní a viac) a hrozby poškodenia rastlín najmä v letnom období, zasielame rastliny do Švédska, Fínska, Portugalska, Španielska, Francúzska a Talianska iba na jar (marec), alebo na jeseň (september - november).

Postup pri osobnom odbere

1. Po obdržaní Vašej objednávky cez e-shop začneme rastliny pripravovať. Po skompletizovaní Vašej objednávky budete informovaný e-mailom a sms správou že sú Vaše rastliny pripravené na osobný odber.

2. Nemáme pravidelné otváracie hodiny, preto si termín odberu musíte s nami vopred dohodnúť. Termín Vášho príchodu vyznačte v komentári k objednávke, alebo si termín vopred dohodnite cez e-mail shop@tutifruti.sk .

3. Po vyzvaní k osobnému odberu budú pre Vás rastliny rezervované po dobu 14 dní. Ak si po dohode konkrétneho termínu osobného odberu objednaný tovar do 7 dní neprevezmete, Vaša objednávka bude pre limitovaný počet rastlín stornovaná.

4. Pri osobnom odbere prijímame iba hotovostnú platbu. Prosím prineste si so sebou potvrdenie objednávky, ktoré ste od nás dostali na Vašu e-mailovú adresu.

Adresa pre osobný odber: Dolná ulica 33, 92202 Krakovany

Zasielanie a doručenie tovaru prostredníctvom kuriérskej služby GLS v rámci Slovenska a do vybraných členských štátov EU

Sortiment ovocných rastlín sa zasiela v poradí došlých objednávok od polovice marca do novembra, podľa stavu dostupnosti na sklade uvedenom pri každej položke.

1. Objednávky po skompletizovaní odosielame od pondelka do štvrtka v poradí v akom prišli. Dobierky sa balia vždy v deň odoslania a doručujú v rámci Slovenska už na druhý deň. Tovar Vám bude zaslaný na základe záväznej potvrdenej objednávky spolu s faktúrou prostredníctvom kuriérskej služby GLS.

2. Informácie o termíne odoslania / doručenia Vašej objednávky a sledovacie číslo zásielky Vám budú vopred zaslané e-mailom a sms správou.

3. Ak dobierku z určitých dôvodov nebudete môcť prebrať, je potrebné nám to včas vopred oznámiť na e-mail shop@tutifruti.at a objednávku stornovať, prípadne dohodnúť iný náhradný termín odoslania.

4. Platba pri doručení tovaru kuriérskou službou na Slovensko.

Dobierka: sumu objednávky vyplatíte v hotovosti kuriérovi pri doručení (platí len pre Slovensko).

5. Platba pri doručení tovaru kuriérskou službou do ostatných vybraných členských štátov EU.

Platba vopred bankovým prevodom: sumu objednávky uhradíte prevodom na základe faktúry, ktorá Vám bude zaslaná na e-mail 14 dní pred predpokladaným termínom odoslania zásielky. Vaša objednávka Vám bude doručená až po úplnom obdržaní platby (platí pre všetky vybrané členské štáty EU okrem Slovenska).

Ak bude dodanie tovaru z technických, alebo iných dôvodov nesplniteľné, budeme Vás o tom bezodkladne informovať emailom. Môžeme sa spoločne dohodnúť na dodaní tovaru v náhradnom termíne, na poskytnutí iného tovaru v rovnakej kvalite a cene, alebo o inom náhradnom riešení.